Mest om mig...sponsoraftaler liiidt længere nede
Kernekommunikator er stiftet og drives af Ida Ulrich Bregnhøj, der inden for områderne markedsføring, branding og strategisk kommunikation fungerer som ekstern leverandør, marketingsupport og underviser i private virksomheder og etablerede marketingafdelinger, samt hos selvstændige og opstartsvirksomheder.
Hvornår bruger man outsource marketing?
Der kan være mange grunde til at hyre ekstern support til sin markedsføring. Der kan opstå et øget behov for eksponering i forbindelse med udviklingsprojekter, behov for særlige kompetencer, midlertidig hjælp i forbindelse med sygdom eller fratrædelse, eller uddannelse af personalet inden for udvalgte specialområder.
Fælles for fordelene ved ekstern support er, at Kernekommunikator hurtigt og effektivt indtræder i de nødvendige funktioner, styrker netop de områder, hvor der er behov for særlige kompetencer eller øget gennemslagskraft, og bidrager med målbar og mærkbar værdi.
Kompetenceløft og hjælp til marketingopgaver
Kernekommunikator tilbyder opgaveløsning inden for en lang række områder, når både små og store virksomheder har behov for at få løst specifikke opgaver. Udforsk også muligheden for at få tilrettelagt et internt kursusforløb, når virksomhedsejere og personale har brug for et kompetenceløft inden for markedsføring, branding, brug af digitale marketingplatforme og annoncering på sociale medier.
Sponsoraftaler
Med "fingrene" i annoncer og markedsføring hver dag, har jeg gjort mig mange overvejelser omkring metode og omkostninger forbundet med at eksponere sit navn - ikke mindst mit eget. Jeg elsker at følge med i, hvordan mine annoncer performer...men jeg kunne også godt tænke mig at se pengene gøre mere end det.
Derfor har jeg skåret min annoncerings-lagkage over på midten, og bruger den ene halvdel på online-annoncering, mens den anden halvdel bruges til eksponering gennem støtte af velgørende formål. Valg af rette formål kan man jo styre efter budget, strategi eller mavefornemmelse. Jeg har valgt en blanding, så jeg fordeler mit budget på lokale og nationale formål, hvor den frivillige indsats driver værket, hvor eksponeringen af mit navn er betydelig, eller hvor det bare føles sindsygt godt at bidrage.
Resten er op til dig, som virksomhed. Brug det, dyrk det, støt samarbejdet - så bliver det en del af en stærk markedsføring, som gør mere end at læsse penge i kassen hos nogen, der har dem i forvejen. Klik dig videre til mine samarbejdspartnere, eller læs mere om reglerne forbundet med at være erhvervssponsor.
Nuværende sponsorater
Skat.dk - regler for erhvervssponsorater:
Besøg skat.dk og læs mere om, hvordan du kan gøre godt, og styrke din forretning – inden for de rette rammer: https://skat.dk/sponsor
Det siger kunderne